Персонажи случайных встреч Fallout 4
X4-18 (англ. X4-18) — персонаж Fallout 4. Синт, институтский охотник в 2287 году, которого послали для помощи Выжившему в возвращении сбежавших синтов из Банкер-Хилла.
X9-27
X9-27 — персонаж Fallout 4, синт 3-го поколения. Институтский охотник возглавляющий операцию по возвращению сбежавших синтов в здании Тикондерога. Выживший может обнаружить Х9-27 в здании, если уже
XPN-20A
XPN-20A (англ. XPN-20A) — персонаж Fallout 4, синт 2-го поколения. Боец Института, который будет изначально враждебен Выжившему при появлении в зале реактора Института в процессе прохождения квеста
Y9-15
Y9-15 (англ. Y9-15) — персонаж Fallout 4. Один из четырёх синтов, которые сбежали из Института с помощью Патриота и временно находятся у Старика Стоктона в Банкер-Хилле. Институту стало известно об
Z1-14
Z1-14 — персонаж Fallout 4, синт, играющий ключевую роль в выполнении финальных квестов Подземки. Z1-14 был создан в Институте, где встретил Лайама Бинэ, тайно занимающегося освобождением синтов. В
Z2-47
Z2-47 Z2-47 (англ. Z2-47) — персонаж Fallout 4. Охотник Института, которого послали найти и вернуть сбежавшего синта K1-98. Как и другие охотники, является очень сильным противником. Находясь в
Z3-22
Z3-22 (англ. Z3-22) — персонаж Fallout 4. Один из четырёх синтов, которые сбежали из Института с помощью Патриота и временно находятся у Старика Стоктона в Банкер-Хилл. Институту стало известно об
Z4K-97B
Z4K-97B (англ. Z4K-97B) — персонаж Fallout 4, синт 2-го поколения. Один из синтов, который будет изначально враждебен Выжившему при появлении в зале реактора Института в процессе прохождения квеста
Источник
Manta Man (Fallout 4)
Manta Man is a delusional would-be vigilante wandering the Commonwealth in 2287.
Contents
Background [ ]
Manta Man is a wastelander who believes himself to be the Hubris Comics superhero of the same name, traveling the Commonwealth to fight evil.
He can be found fighting three mole rats as part of the The Return of Manta Man! random encounter after completing The Silver Shroud.
Interactions with the player character [ ]
Interactions overview [ ]
Effects of player’s actions [ ]
If the player character is dressed as the Silver Shroud, they will be referred to by Manta Man as such, and talks/acts similar to them and how they can «talk» like the Silver Shroud during certain dialogue options; including when talking to Hancock in-character.
Inventory [ ]
Notes [ ]
- Manta Man’s Hit Points are based on the same scaling as the game’s humancompanions, although unlike companions, he cannot scale past level 50.
- Because the Junk Jet cannot be properly used by NPCs, Manta Man is unable to equip it and is reduced to fighting with his fists if attacked by enemies while wandering the Commonwealth. As a result, despite his above-average health, he tends to fare extremely poorly in combat. Like all humanoid NPCs, it is possible for him to pick up and use weapons from a nearby corpse or container during combat, but this seldom occurs.
- Unlike caravan merchants, provisioners and settlers, Manta Man is not protected and can be killed by any wandering hostile enemies.
- If he survives the fight, he can be encountered once more, this time fighting raiders or creatures.
Appearances [ ]
Manta Man appears only in Fallout 4.
Источник